11/17/2020 03:21:00 PM

Zapach jak marzenie

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z nowością od Perwoll. Odkąd w domu musiałam sama zacząć planować i wstawiać pranie zwracam uwagę na to, aby moje ubrania były czyste, ale także pięknie pachniały przez dłuższy czas nawet na półce. Udało mi się to uzyskać, dzięki produktowi o którym dzisiaj trochę napiszę. 


Nowy Perwoll 3 w 1 to produkt, który spisał się u mnie genialnie. Najbardziej jestem zadowolona z jego zapachu, a raczej jego trwałości. Zazwyczaj płyny do płukania czy też prania pachną jedynie w butelce a po praniu wszystko znika. W tym przypadku pranie pachnie zarówno mokre dosychając w łazience, ale również w mojej szafce. Rozdając próbki moim znajomym także były zachwycone z jego zapachu, więc w tej roli sprawdza się idealnie.

Dzięki formule Color & Fibre Care ubrania zachowują swój kształt i kolor. Płyn jest także przeznaczony dla wszystkich rodzajów tkanin. 

Z dodatkowych atutów można wspomnieć o tym, iż butelka pochodzi z recyklingu, a także po zużyciu  będzie można ją ponownie przetworzyć :) .



Z pewnością będzie to nie jedna moja butelka i mam nadzieję, że w przyszłości pojawią się też różne warianty zapachowe!

#PerwollBlossom #poczujsiękwitnąco #projekttrnd 



2 komentarze:

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)