11/11/2020 12:52:00 PM

Produkty do pielęgnacji stóp

Witajcie!
Choć sezon letni już za nami a zbliżają się pory roku w których najmniej odsłaniamy nasze ciała musimy wiedzieć, że o skórę stóp musimy dbać przez cały rok. Z pomocą przychodzą produkty SOS od Floslek. 


SOS kuracja do pięt w sztyfcie, dzięki zawartości m.in. mocznika i alantoiny regeneruje, odżywia i nawilża skórę pozostawiając ją aksamitną i miękką. Sprawdzi się u osób, które borykają się z nadmiernymi problemami na stopach. Jesień i zima to idealny czas, aby wcześniej zregenerować skórę przed letnimi podróżami w odsłoniętych butach.



SOS przeciwko otarciom i pęcherzom w sztyfcie z witaminą c, centellą asiaticą, oliwą z oliwek oraz olejkiem rycynowym będzie idealnym rozwiązaniem na otarcia wynikające z przegrzania, nieprawidłowego noszenia obuwia czy także w sytuacji, kiedy musimy założyć obcisły kombinezon czy piankę do pływania. Jest kosmetykiem bardzo uniwersalnym, ponieważ nie musi być stosowany jedynie na skórę stóp. 




Oba produkty mieszczą się w niewielkich tubkach, które można spokojnie schować nawet w kosmetyczce. Są wegańskie, można je stosować już od pierwszego dnia maluszka, a także są idealnym produktem dla diabetyków, którzy szczególnie muszą uważać na swoje stopy!




Ja jestem oczarowana drugim produktem, ponieważ zdążył już uratować moją skórę na piętach, kiedy szpilki chciały nieuchronnie zniszczyć mój naskórek. 




Mam nadzieję, że oba produkty będę wykorzystywać latem a ja juz dzisiaj zachęcam Was do zakupu must have na lato! :)

Cena za każdy z produktów to: 22,99zł

1 komentarz:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty, ale ten drugi sztyft SOS może być całkiem przydatny :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)