10/10/2020 06:49:00 PM

Córka

Hej!

Uwielbiam książki, które wciągają mnie tak, że ciężko się od nich oderwać ;). Tak też było z nową, ciekawą propozycją od Wydawnictwa Albatros. Mowa o książce "Córka" Michelle Frances.


Tytułowa córka to młoda dziennikarka Becky, którą wychowywała samotna matka Kate. Wszystko między nimi się układa, aż nagle Becky ginie. Policja twierdzi ,że był to niefortunny wypadek, jednak Kate myśli inaczej. Dąży do tego, żeby dowiedzieć się jaka była prawda. 

Okazuje się, że Becky prowadziła śledztwo w sprawie niebezpiecznych środków ochrony roślin i ich wpływie na zdrowie ludzi z okolicy. Im więcej matka zmarłej wie o poczynaniach w tej sprawie, tym bardziej jest przekonana o celowym zabiciu Becky.

Książkę czyta się bardzo fajnie, dosyć szybko, jednakże jest napisana dosyć niewielkimi literami (a ma ponad 400 stron). Końcówkę jednak przeczytałam niezwykłym pędem, ponieważ chciałam wiedzieć jak się kończy. 

Fabuła zaczyna się bardzo szybko, bo już po kilkunastu stronach dowiadujemy się o śmierci tytułowej "córki".Myślałam wtedy o czym dokładnie będzie ta książka i co dalej będzie w niej napisane skoro ma tyle stron. Nie zawiodłam się jednak i bardzo polecam wszystkim!

Dla mnie było to oderwanie od gorących, romantycznych książek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)