10/14/2020 06:18:00 PM

Walcz o mnie

Hej!
Ostatnio u mnie coraz większa ilość książek o tematyce "romansowej", więc pora na kolejną gorącą pozycję, mianowicie "Walcz o mnie" Patrycji Różańskiej.


 Główna bohaterka Emily jest po przejściach, nie może się pogodzić z traumą, którą przeżywała w dzieciństwie. Jest nieco wycofana, nie lubi zmian, ale stara się żyć normalnie. Kiedy jej przyjaciółka zabiera dziewczynę do klubu nie ma pojęcia, że pozna tam miłość swojego życia. Emily poznaje Alexa, przystojnego, byłego żołnierza, który także wydaje się być po przejściach. Przy pierwszym spotkaniu jest dosyć chłodny, obojętny, jednak tajemnicza znajomość przeradza się w coś namiętnego i pożądanego. Ich romans nie jest jednak oczywisty i przez całą książkę możemy czytać ich docieranie się. Czy uda im się mimo sprzeciwności losu stworzyć trwały związek? Dla prawdziwej miłości nie ma rzeczy niemożliwej! ;)

Książki typu "365dni" czy "50 twarzy Greya" mam wrażenie, że rosną jak grzyby po deszczu. To Blanka Lipińska sprawiła, że dziewczyny zaczynają wydawać książki, które wręcz kipią pożądaniem. Ja lubię takie, więc z chęcią po nie sięgam. Każda ma coś fajnego, innego, równie ciekawą historię, dzięki której chce się czytać do końca.





Dlatego jeśli lubicie tego typu romanse to będziecie zadowoleni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)