9/13/2020 12:49:00 PM

Kobiece perfumy Saphir

Każda kobieta ma przynajmniej jedne perfumki w swoich zbiorach. Dzielimy się na fanki naprawdę różnych wariantów zapachowych, stąd ciężko wybrać dla nas ulubiony zapach np. na prezent.Dzisiaj pokrótce o firmie, którą poznałam niedawno. Ciekawi? To zapraszam dalej! ;)


Perfumy Saphir to zamienniki znanych, lubianych perfum zarówno damskich jak i męskich. Ja testowałam dwie wersje perfum dla kobiet

  1. Elegance - podobne do Dior J'adore
  2. Prestige - podobne do Chanel Coco Mademoiselle


Przyznam szczerze, że ja na początku, gdy otrzymałam swoją paczuszkę byłam sceptycznie do nich nastawiona. Dlaczego? Ponieważ zaraz po otwarciu paczki dosłownie zaczęła mi pękać od nich głowa. Zapach mnie drażnił, nie mogłam go zmyć nawet po kilkukrotnym myciu. Postanowiłam jednak, że odstawię je na jakiś czas i do nich wrócę. 

To była dobra decyzja, ponieważ obecnie ich używam i nic się nie dzieje. Wydaje mi się, że kiedy były w paczce koncentracja zapachu była tak duża, że aż drażniła mój węch. Teraz psikam się nimi po kilka razy dziennie i zupełnie mi nie przeszkadzają. Są delikatne, bardzo kobiece. To prawda, że utrzymują się dosyć długo, ale bardziej zostają na ubraniach niż na skórze.
Uwielbiam nosić je w torebce, ponieważ gdy tylko do niej zaglądam ulatnia się z niej zapaszek moich perfum. 



Jestem bardzo ciekawa męskich odpowiedników, więc myślę, że kiedyś je zakupię. ;)

Czy są godnymi odpowiednikami? Jeśli chodzi o Elegance - owszem. Ale w Prestige jakoś nie czuję Coco Mademoiselle. Mimo wszystko bardzo je polecam, jeśli lubicie mało wymagające perfumy i coś lekkiego na lato ;) 

Możecie je znaleźć w sklepie internetowym www.saphir.com.pl

a także w drogeriach: 
Drogerie Noel (@drogerienoel) , Łowicz
Drogerie Astor (@astor_drogerie), Opole
Drogeria Wena (@drogeriawena), Kraków
Drogerie Vica (@vica.pl oraz lokalne profile drogerii), Poznań
Dregerie Laboo (@drogerielaboo), wybrane placówki: Kraśnik, Jarosławiec, Stalowa Wola, Gorlice, Janów Lubelski, Siedlce

#ambasadorkakosmetyczna #saphirpolska #saphirparfums #saphirparfums_poland

#perfumy #perfumyonline #zapachy  #sklepinternetowy #perfumeria #perfumymeskie #zapach #dlaniej #nowości #perfumydamskie #drogeriawena #drogerieastor #drogerievica #drogerienoel

2 komentarze:

  1. Nie znam zupełnie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromną popularnością cieszą się stale zestawy perfum. To jeden z najczęściej kupowanych prezentów pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)