8/10/2020 07:58:00 PM

Clavier - Pro Hybryd!

Cześć,

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją nowych, jak dotąd nieznanych mi hybryd od Clavier. Jeśli jesteście ciekawi jak wypadły te lakiery u mnie i co dokładnie dostałam w paczce to zapraszam do dalszej części posta! :)


Co jakiś czas portal www.ambasadorka-kosmetyczna.pl ogłasza nabór recenzencki do danej kampanii. Mogą do być zarówno kosmetyki do ciała, twarzy czy też makijażu a nawet produkty do domu czy perfumy. Jedną z aktualnie trwających kampanii jest kampania z marką Clavier. W ramach niej każda ambasadorka otrzymała:

* dwa lakiery hybrydowe
* zestaw pilniczków
* polerkę do paznokci
* 2 folie transferowe w kolorze złota i różu 

Całość zapakowana była w urocze pudełeczko, które z pewnością wykorzystam do przechowywania moich skarbów ;)


 

 Moje dwa lakiery, które do mnie przyszły to przepiękny kolor kawy z mlekiem '032'

a także piękną, srebrzystą piękność

Jak widzicie oby dwa lakiery mają świetny pędzelek, powiedziałabym wręcz - idealny do pokrycia każdej paznokciowej płytki. Lakier rozprowadza się dzięki niemu bez problemu, bez smug. Konsystencja jest także idealna, nie jest - ani rzadka, ani gęsta, czyli taka - jaka powinna być przy każdym lakierze hybrydowym.

Kolor brązowy trochę zjeżdża z paznokcia i osoby mało doświadczone mogą mieć niewielki problem z "dojechaniem do skórek", ale dla mnie nie stanowiło to już problemu. Aby pokryć całego paznokcia bez smug potrzeba około 3 warstw (w przypadku brązu) oraz 1 warstwy w przypadku brokatowego lakieru. 

Osobiście sama noszę lakier już drugi tydzień i paznokcie są w nienaruszonym stanie. Czy polecam? Oczywiście! Z pewnością będzie to nie jedyny mój lakier od tej firmy, ponieważ współpracowało mi się z nią doskonale! :)

Lakiery Clavier dostępne są na razie w sklepach internetowych:

i z tego co widzę są aktualnie w promocji w cenie 9,99zł! :)

#ambasadorkakosmetyczna #clavier_official #claviernails #clavier #clavierki  #prohybrid #clavierluxury #clavierprohybrid 

#nails2020 #polskiepaznokcie #pomyslnapaznokcie #paznokcienalato #luxurynails#selfmanicure  #paznokcie #paznokciehybrydowe #hybryda #hybridnails #manicurehybrydowy  #hybrydy #mani #pazurki #pazurkihybrydowe #nailsinspiration #drogeriavica #ekobieca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)