5/11/2018 06:52:00 PM

Wspaniałości od Le Petit Marseillais!

Witajcie! ;)
Jakiś czas temu otrzymałam pięknie pachnącą przesyłkę ambasadorską od Le Petit Marseillais! Tym razem była na prawdę wyjątkowa....




Uwielbiam testować różne rzeczy, zwłaszcza jeśli są to kosmetyki. W tej przesyłce oprócz produktu dla mnie, kosmetyk do testowania otrzymał też mój mąż ;)



Przesyłkę otrzymaliśmy w ekspresowym tempie i od razu mogliśmy zacząć wspólnie testować nowości ;) Były to oczywiście żele pod prysznic, ja otrzymałam wersję z granatem, natomiast mąż czerwoną pomarańczę z szafranem.



Każdy z żeli miał 400 ml, z charakterystycznym, prostokątnym opakowaniem i białą zatyczką ( w wersji męskiej czarną :D) . Konsystencja obu żeli jest standardowa dla produktów tej marki, dosyć gęsta, ale bardzo łatwo wydostająca się na zewnątrz.



Żel niesamowicie się pieni, otulając skórę warstwą ochronną.



Jeśli czytacie mnie od dłuższego czasu to wiecie, że uwielbiam kosmetyki, które pachną słodkością. Ten żel, może nie tak mocno jak poprzednik rozkochał mnie w sobie pod tym względem. Pachnie słodko, nie intensywnie, odpowiednio. Niestety jeśli miałabym zgadywać, nigdy nie wpadłabym na pomysł, że pachnie granatem, aczkolwiek mimo wszystko bardzo go lubię <3



A jeśli chodzi o żel pod prysznic dla mężczyzn?



Kolejny raz firma wprowadziła do swojej oferty produkt 3 w 1 przeznaczony do włosów i ciała. Myślę, że to genialne rozwiązanie dla wszystkich Panów, ponieważ jak dobrze wiemy cenią sobie minimalizm ( przynajmniej jeśli chodzi o kosmetyki :P). Mój mąż bardzo go polubił, stwierdził, że bardzo fajnie rozprowadza się po ciele, dobrze spłukuje.
Ale dziewczyny.... zapach tego żelu? Po prostu obłęd!! Najpiękniejszy męski zapach żelu pod prysznic jaki kiedykolwiek wąchałam. Ostry, wyrazisty, niesamowicie seksowny! Czyli taki, jaki być powinien. Jeśli tylko Le Petit... wprowadzi na rynek perfumy to ja zamawiam właśnie ten zapach!
W tym przypadku zapach unosi się jeszcze przez dłuższy czas na skórze, dlatego zasypianie obok mojego mężczyzny stało się jeszcze bardziej przyjemniejsze <3


Kampania Le Petit Marseillais po raz kolejny przekonuje mnie, że to rzetelna firma, z bogactwem niesamowicie pięknych kompozycji zapachowych. Z kampanii na kampanię produkty są coraz to lepsze, coraz to bardziej trafiają w moje... nozdrza <3.


#zmysłowyduet #ambasadorkalpm  


A Wy jak jesteście zadowoleni z tej kampanii? ;)

2 komentarze:

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)