5/24/2018 05:58:00 PM

Weselny zawrót głowy cz. 2 SALA



Witajcie w to piękne majowe popołudnie ;)
Dziś postanowiłam napisać kolejną część z mojego cyklu "ślubnego" dotyczącego przygotowywania, wyboru odpowiednich rzeczy i usług na wesele. Dzisiaj zajmę się drugą, najbardziej kluczową sprawą dotyczącą organizacji wesela....
CHODŹCIE! :)





Wybór odpowiedniej sali weselnej to nie lada gratka dla przyszłych małżonków i jakby nie było ogromny problem, który dokłada kolejne zgrzyty między członkami obu rodzin.

Na samym początku warto oszacować ilość osób na weselu. Oczywiście jest to kwestia, która może się diametralnie zmienić, ale mniej więcej wiadomo wtedy jak dużą salę należy szukać ;)
My myśleliśmy o dość sporym weselu na około 120 osób, zaczęliśmy więc oglądać różne sale mieszczące właśnie taką liczbę gości ;)

Kolejnym bardzo ważnym elementem jest budżet jakim dysponujecie. Warto mieć na oku kilka sal weselnych, porównać ich ofertę i wybrać najlepiej dla Was dogodną ;)

I czytajcie! Jeśli macie na oku jakąś salę czytajcie dokładnie opinie, ponieważ bardzo często wszystko bardzo pięknie wygląda a później okazuje się totalnym klopsem :(

Na naszą wymarzoną salę weselną czekaliśmy 1,5 roku i to właściwie wokół niej wszystko się kręciło. Ja zawsze chciałam mieć wesele w miesiącach wakacyjnych, ale tam gdzie bardzo chcieliśmy terminy były bardzo oblegane i finalnie braliśmy ślub prawie pod koniec października.

Z racji tego, iż odwiedziliśmy kilka sal weselnych napiszę Wam kilka z nich, które mogłabym polecić i które znajdują się w obrębie mojego miejsca zamieszkania:

1) bezkonkurencyjnie "Moja Pasja". Tam też mieliśmy nasze wesele. Nie zawiedliśmy się na nich, pyszne jedzenie, genialna obsługa (więcej w dalszej części posta)

Moja Pasja oferuje 2 sale weselne, jedną mniejszą oraz dużą, zlokalizowane obok siebie. 





http://www.mojapasja.sosnowiec.pl/

2. "Euphoria"



http://euphoria-sosnowiec.pl


Była to pierwsza oglądana sala i gdyby nie fakt, iż znalazł się termin w Mojej Pasji byłaby naszą salą weselną. Ma dobre opinie, jedzenie w porządku, sala jest w kolorze białym, więc można szaleć z dodatkami. Dodatkowym atutem jest obecność baru, gdzie można wynająć barmanów do robienia drinków oraz obecność rzutnika na ewentualne podziękowania dla rodziców ;)

3. Dom Weselny "Pałacyk"


http://www.domweselnypalacyk.pl

Bardzo fajna sala weselna, bardzo elegancka, dzięki temu nie musimy martwić się dodatkowo o wystrój. Jedzenie bardzo dobre, obsługa bardzo miła. Dodatkowym atutem jest obecność większej ilości pokoi dla gości dojeżdżających. Jedynym mankamentem jest mało miejsca do tańczenia. Osobiście byłam tam na weselu u siostry mojego męża, byłam bardzo zadowolona i nawet rozmiary tej sali nie wywołały u mnie zniechęcenia. Nie wybraliśmy jej właśnie ze względu na to, iż większość gości ponownie bawiłaby się na tej samej sali a przecież jest wiele innych godnych polecenia miejsc ;)

4. " Marysin Dwór" w Katowicach

Znalezione obrazy dla zapytania marysin dwór
http://www.restauracja-katowice.com.pl

Byliśmy tam niedawno na weselu mojej kuzynki i byłam z tej sali bardzo zadowolona ;). Piękny wystrój, bardzo dobre jedzenie, noclegi dla gości. Wszystko co powinna mieć sala weselna ;)


Moja Pasja była wisienką na torcie jeśli chodzi o naszą wymarzoną salę. Niejednokrotnie ludzie wspominają, iż na weselu zapamiętują najbardziej muzykę, jedzenie oraz obsługę. Moja Pasja + nasz zespół w 100% spełnili te warunki.



Ale zacznijmy od początku ;)
Pani Agnieszka, właścicielka owej sali od razu obdarzyła nas niesamowitą empatią i potraktowała zupełnie inaczej, niż wszystkie właścicielki/menadżerki u których byliśmy wcześniej. Opowiadała o swojej sali w sposób bajeczny, niezwykle emocjonujący. Na spotkaniu przekazała nam wiele innych, cennych rad dotyczących organizacji wesela, namiary na usługi, bez ponoszenia żadnych kosztów i decydowania się właśnie na tą salę.

Zobaczcie zresztą sami http://www.mojapasja.sosnowiec.pl/film.php

Po wyjściu ze spotkania od razu wiedzieliśmy, że będziemy bawić się ze swoimi gośćmi właśnie tam.
Darek, menadżer sali był kolejną osobą, która niesamowicie pomagał nam w dalszym planowaniu. Oboje z Panią Agnieszką zresztą zawsze powtarzali, iż to my mamy być najważniejsi, mamy się czuć w tym dniu wyjątkowo. I tak też było.

* zdjęcie prywatne ;)

Opiekowali się nami na każdym kroku, pytali czy wszystko w porządku. Kwestia organizacji przebiegała szybko i sprawnie a ja bardzo cieszyłam się na kolejne spotkania z tymi ludźmi.
Razem dobieraliśmy menu, układaliśmy stoły, planowaliśmy atrakcje. Nic nie było robione samodzielnie, zawsze dostawaliśmy wsparcie i rady. Mogliśmy wpadać kiedy chcieliśmy (oczywiście uprzednio informować o przybyciu), przećwiczyć pierwszy taniec, czy rozplanować umiejscowienie fotobudki czy kącika alkoholowego. Pamiętam raz byliśmy nawet na chwilę na innym weselu sprawdzić jak zabawia gości zespół, który chcieliśmy wynająć ;)

Nie sposób opisać jak bardzo jesteśmy im wdzięczni. Dodatkowe niespodzianki dla nas były fenomenalne, nasi goście do tej pory są podekscytowani weselem na którym byli i profesjonalności jaką mieli okazję zobaczyć.

Nie musieliśmy martwić się także wystrojem sali. Jest jedyna w swoim rodzaju. Do wyboru mamy kilka kolorów przewodnich, które dominują na sali poprzez dekorację stołów (tiule, serwetki) a także świateł ledowych ;)




Nie muszę wspominać,iż jedzenie było pyszne, na stołach nigdy nie brakowało jedzenia, zimne przekąski były uzupełniane na bieżąco, napoje i alkohol również. Nasze menu składało się z obiadu 2-daniowego, deseru, 3 kolacji oraz oczywiście tortu weselnego ;). Dodatkowo w cenie mieliśmy fontannę alkoholową ;)
Jedynym mankamentem są oczywiście terminy, które są naprawdę długie. Ale myślę, że warto. Warto poczuć się jak w bajce :)

Gdybyście mieli jakieś pytania odnośnie tej sali a także wyboru innych piszcie ;)








2 komentarze:

  1. Cudne te sale, szkoda,że tak daleko od Warszawy! :D Faktycznie, jak z bajki! Prześledziłam od początku wpisy o planowaniu ślubu i wesela, które zamieściłaś, bardzo przystępnie opisujesz to wszystko,a powiem Ci,że mi się przyda,bo co prawda nie ja,ale moja przyjaciółka planuje ślub, a ja trochę jej pomagam jako świadkowa, a że jestem laikiem w temacie, to na pewno każda porada jest na wagę złota. Już jej kombinuje planer ze strony,którą poleciłaś! :D Co prawda wesele będzie skromniutkie i kameralne,ale jednak wszystko musi być dopięte na ostatni guzik! :) // Ciasteczko //

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Gdy planowałam mój ślub wiedziałam, że kiedyś opiszę to gdzieś, żeby przyszłe Panny Młode mogły sobie choć trochę uporządkować to zawirowanie związane ze ślubem ;)

      Usuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)