12/23/2014 10:41:00 AM

Wesołych Świąt!

Hej! :)

Z racji tego, że dzisiaj wyjeżdżam na Święta do mojej babci chciałabym z całego serca życzyć wszystkim Wesołych ŚWIĄT! Przede wszystkim pogody ducha, zdrowia, szczęścia i ŚNIEGU! :*

W tym roku przyznam się szczerze,że Świąt kompletnie nie czuję. Ten brak śniegu potęguje ten fakt. Szaro, buro, wiatr i deszcz to nie pogoda na Wigilijną Kolację. Na szczęście ubrana choinka w domu przypomina mi o tym, że już jutro ten dzień.
W poprzednim poście pisałam Wam, że w mojej rodzinie nie obdarowywujemy się prezentami. Od kiedy jestem z moim narzeczonym co roku przed Świętami robimy sobie drobne upominki :). Co dostałam w tym roku możecie zobaczyć na moim Instagramie . Oczywiście nie umknie to mojemu blogowi i niedługo pojawi się o tym pościk :)

Przy składaniu życzeń chciałabym również bardzo podziękować wszystkim, którzy mnie czytają. Ostatnio zauważyłam, że jest Was coraz więcej. DZIĘKUJĘ! :* Dziękuję również za to, że zawsze pojawi się ktoś, kto skomentuje moje posty i mobilizuje mnie do pisania kolejnych i kolejnych ;)

Pora zregenerować akumulatory i brzuszki na natłok pysznego jedzonka ! :)

Jeszcze raz wszystkim, WESOŁYCH ŚWIĄT!

Buziaczki, Patka! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)