8/05/2014 10:52:00 AM

Zafree.com.pl

Hej ;)
Dzisiaj opowiem Wam o fajnej stronce zafree.com.pl.

 



Jest to stronka, na której zamieszczane są informacje o tym jak uzyskać gratisy, próbki, nagrody czy darmowe pełnowymiarowe produkty. Wszystkie produkty otrzymujemy oczywiście za darmo( zgłoszenie jak również koszty przesyłki wynoszą 0zł). Znajdziemy tam gratisy ze wszystkich dziedzin: od pasty do zębów po produkty dla pociech ;)
Ja od dłuższego czasu tam zaglądam, iż jestem wielką fanką i miłośniczką wszystkiego co w nazwie ma: gratis, za darmo a przede wszystkim słowo: PRÓBKA :) Zawsze wywołuje to uśmiech na mojej twarzy. A uśmiech nie jest tylko mój, to również uśmiech danej firmy, która rozprowadzając i dostarczając różne produkty otrzymują w zamian opinię od nas - konsumentów.
Na stronce codziennie dodawane są różne akcje, ale nawet te starsze są widoczne dla wszystkich. Udogodnieniem jest zielony lub czerwony napis informujący nas o dostępności danego produktu czy akcji.  W większości są tam przedstawiane oferty z różnych stron - takie zgromadzenie wszystkich Internetowych akcji "darmowych" ;)
Dodatkowym plusem jest to, że stronka posiada swój FanPage na Facebooku : https://www.facebook.com/ZaFreecompl?fref=photo , co sprawia, że jak tylko pojawi się jakaś nowość od razu jestem o tym informowana :) Prowadzone są również konkursy, które polegają zaledwie na kliknięcie dwóch przycisków: lubię to i udostępnij oraz napisaniu kilku słów pod postem :)

Myślę, że każdy kto jest fanem takich darmowych konkursów na pewno nie przejdzie obojętnym koło tej stronki :) Ja w 100% polecam, bo zawsze jestem zadowolona ;)

Buziaczki, Patka

2 komentarze:

  1. Na pewno Przyjrzę się bliżej tej stronce ;) no i rzecz jasna żądam wiecej postów o podobnej tematyce :P pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zajrzę na tą stronę. Od siebie zaś chciałbym polecić stronkę gratiser.pl. To jest strona o podobnej tematyce, jednak na niej ludzie sprzedają swoje produkty i usługi z gratisem.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)