8/27/2014 12:13:00 PM

Spray czy kulka ? :)

Witam wszystkich ;)
Dzisiaj właściwie dwie recenzje w jednym i moja odpowiedź na pytanie zawarte w temacie :)
Porównam dzisiaj dwa antyperspiranty:
1. Nivea, Invisible for Black&White
2. Dezodorant antyperspiracyjny 24h Activelle nie pozostawiający białych śladów, Oriflame


Najpierw o Nivejci :) 
 Wizaż: 
Działanie:
- nie pozostawia białych śladów na czarnym ubraniu,
- chroni przed powstawaniem żółtych plam na białym ubraniu,
- 48h skuteczna ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja Nivea,
- bez alkoholu i barwników,
- łagodność dla skóry potwierdzona w badaniach dermatologicznych.
Nanieść na skórę pod pachami. Nie stosować na podrażnioną i uszkodzoną skórę. Pozostawić do wyschnięcia.
Skład: Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Isoceteth-20, Paraffinum Liquidum, Butylene Glycol, Glyceryl Isostearate, Laureth-7 Citrate, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Propylene Glycol, PEG-150 Distearate, Linalool, Limonene, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.

Cena: 10zł / 50ml ( w porywach do 8zł w promocji :))



 Zauważyłam, że zmienili trochę wygląd dezodorantu, ponieważ kiedyś już go miałam ;) Jest trochę mniejszy, może trochę poręczniejszy. Ma piękny, cudowny zapach, który przez dłuższy czas jest wyczuwalny, więc nie będzie on dobry dla osób, które nie przepadają za takimi zapachami ;). Rozśmiesza mnie natomiast jego aplikacja. Jego strumień bardziej działa na długość niż na powierzchnię. Zawsze mam wrażenie, że nie wyceluję w pachę i nie w pełni zaaplikuję antyperspirant :D Mimo tego go lubię. Jeśli chodzi natomiast o zapewnienie świeżości i skuteczności - nie mam zastrzeżeń. Ale mam jednak wrażenie, że jest to jeden z przeciętnych dezodorantów ze względu na działanie. Czy nie pozostawia żółtych i białych plam na ubraniach - nie, nie zostawia, co dodaje mu plusika :)

Ocena: 4,5/ 5

Oriflame: 
Strona główna Oriflame: http://pl.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=23725 
Dezodorant w kulce zawiera silikon i formułę zmiękczającą skórę. Chroni przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem, podczas gdy technologia Anti-White Marks pozostawia odzież bez nieestetycznych śladów. Szybkoschnący. 50  ml
Składniki:
AQUA, ALUMINUM CHLOROHYDRATE, STEARETH-2, PPG-15 STEARYL ETHER, GLYCERIN, STEARETH-21, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, PARFUM, C12-13 ALKYL LACTATE, ALLANTOIN, PROPYLENE GLYCOL, QUARTZ POWDER, METHYLPARABEN


 Przejdę od razu do działania, ponieważ wygląda na normalny, tradycyjny antyperspirant w kulce ;) O kulce nie powiem zbyt dużo, bo dopiero zaczęłam go używać ;). Działanie natomiast ma rewelacyjne. Schnie szybko, nie pozostawia żadnych plam i działa ;) W chwilach stresujących, przy upale nie czuję, aby moja paszka próbowała się bronić ;) Delikatnie pachnie, nie tak intensywnie jak Nivea. Działa długo, nie muszę kilka razy go aplikować. Jest to moja pierwsza przygoda z antyperspirantem firmy Oriflame i nie ostatnia ;). Można go aktualnie zakupić w cenie promocyjnej 6,90 ;)

Ocena: 5/5

Porównując te dwa kosmetyki, stwierdzam, że kulka lepiej się spisuje. Plus dla Nivea za zapach, ale jeśli chodzi o komfort i działanie to wybieram Ori :). Nie byłam przekonana co do dezodorantów tej firmy, czy też Avon, ale z pewnością dorównują sklepowym, ogólnodostępnym antyperspirantom ;)

Nivea vs Oriflame : 0:1

Na koniec wspomnę Wam o akcji w której wczoraj wzięłam udział i do której gorąco zachęcam ;) Firma Sephora po raz kolejny przypomniała o sobie, zapraszając swoje klientki do wymiany starego tuszu i otrzymania mini produktu firmy Clinique.
Wystarczy, że przyjdziecie ze starym tuszem, pełnowymiarowym produktem i wymienicie go na nowy, mini mascarę firmy Clinique. Co do działania, to jak dla mnie ma zerowy efekt WOW, delikatnie podkreśla rzęsy ale nic poza tym ;) Myślę jednak, ze skoro jest w wersji mini to z pewnością na wyjazd w ciepłe kraje, na wakacje będzie w sam raz ;). Spieszcie się, bo ilość tuszy jest ograniczona, a z autopsji wiem, że rozchodzą się jak ciepłe bułeczki ! :)


A jak u Was z antyperspirantami? Jakie macie, używacie i jakie możecie polecić ?

Buziaczki, Patka !

3 komentarze:

  1. Antyperspiranty tylko z dove i tylko i wyłącznie w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od baaardzo dlugiego czasu mam Lady Speed Stick w żelu, taki wykręcany. Troszkę trzeba mu dać czasu do wyschnięcia, ale dla mnie do tej pory jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)