1/08/2015 09:42:00 PM

DIY, czyli jak z niczego wyczarować COŚ



Cześć moi mili ;)
Pamiętacie jak kilka postów temu opowiadałam Wam o swojej przygodzie z decoupage?
W dzisiejszym pokażę Wam jak zrobić zegar, który można wkomponować w każde wnętrze ;)

Potrzebujemy:
-płytę winylową
-mechanizm zegarowy* ( od jakiegoś starego zegara, ewentualnie kupić w necie)
-zestaw do decu, czyli biała farba, pędzelek, klej typu wikol, serwetki
-cyferki**


1. Płytę winylową w środku, w miejscu napisu i oznaczenia malujemy białą farbą
2. Po wyschnięciu powtarzamy czynność( ja 2 warstwę położyłam wałkiem)
3. Wybieramy interesujący nas motyw na serwetce i przyklejamy metodą decoupage
4. Z papieru wycinamy cyfry i przyklejamy na naszą tarczę zegarową
5. Montujemy mechanizm
6. Wkładamy baterię i cieszymy się własnoręcznie zrobionym zegarem :)

Prawda, że proste? 

* mój mechanizm pochodził ze starego zegara, który umieszczony był w kalendarzu ściennym, dlatego wszystkim polecam chomikowanie takich przedmiotów ;)
** cyfry, ja wydrukowałam je na specjalnym papierze samoprzylepnym. Mniej roboty ;)


Podoba się Wam mój zegar? Lubicie takie techniki?

Buziaczki, Patka!

7 komentarzy:

  1. efekt rewelacyjny ! ;) jestem pod wrażeniem
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  2. Świetny blog i super pomysł
    Może wspólna obserwacja ?
    Zaobserwuj i napisz w komentarzu zawsze się odwdzięczam ! :)
    U mnie nie długo konkurs :)
    więc serdecznie Cię zapraszam :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)