7/30/2014 07:37:00 PM

No to jest. Numer 1 :)

Cześć wszystkim.
W końcu wypociłam mojego pierwszego posta. Trochę myślałam o czym mogłabym napisać i co byłoby najodpowiedniejsze na tego pierwszego. W ręce wpadło mi akurat coś, bez czego nie moglibyśmy przeżyć w dzisiejszych czasach, coś co jest naszym łącznikiem ze znajomymi, z Internetem a przede wszystkim z fejsem czy Instagramem. O czym mowa? Oczywiście o telefonie komórkowym - jak teraz nazywanym smartfonem.

Niedawno zmieniałam swoje cacko na nowe, ponieważ na moim staruszku nie mogłam zainstalować Instagrama ( przez co cierpiał mój facet, któremu kazałam zainstalować ową aplikację i twardo robiłam zdjęcia wszystkiemu co się rusza). W dodatku nie mogłam spokojnie przeglądać neta, a przeglądanie coś w Adobe kończyło się najczęściej nerwami... :). Stwierdziłam, że tak być nie może i otóż pojawił się nowy - LG L7 II 
















Jest to telefon dla nie wymagających, prosty w obsłudze, ma dużo bajerów ( których nawet do tej pory nie odkryłam), damski ( szczególnie jeśli chodzi o kolor biały), mieści się w każdej łapce.

SPECYFIKACJA :
  • system operacyjny Android 4.1.2 Jelly Bean;
  • procesor Qualcomm Snapdragon S4 Play (MSM8225): dwurdzeniowy Cortex-A5 o taktowaniu 1 GHz;
  • układ graficzny Adreno 203;
  • 768 MB RAM;
  • 4 GB pamięci flash rozszerzalnej kartą microSD;
  • obsługa sieci: GSM 850/900/1800/1900, UMTS 900/1900/2100;
  • wyświetlacz IPS o przekątnej 4,3” i rozdzielczości WVGA (800×480);
  • aparat 8 MPx z diodą LED z tyłu;
  • aparat 0,3 MPx z przodu;
  • GPS, Bluetooth 3.0, WiFi 802.11b/g/n;
  • DLNA;
  • radio FM;
  • obsługa NFC;
  • akumulator: 2460 mAh;
  • wymiary: 121.5 x 66.7 x 9.7mm;
  • waga: 118 g 
Źródło: http://android.com.pl/recenzje-2/18177-lg-l7-ii-recenzja/

 Co mi się podoba? 
Na pewno jego zaletą jest to, że ma dużą, pojemną baterię, co w przypadku dzisiejszych smartfonów jest rzadkością. Przeciętny taki telefon wytrzyma może jeden dzień, no góra 2 - ale tylko, gdy prawie nic z nim nie robimy. Mój wytrzymuje spokojnie 2,3 dni, a gdy zbytnio z niego nie korzystam to może i dotrwać do 4 dni, więc jest to świetny plus. Kolejną rzeczą jest jego wygląd. Zależało mi bardzo, aby telefon mieścił mi się w ręce, nie ślizgał ani nie był zbytnio ciężki - i to zadanie spełnia w 100%, jest piękny, bo biały ( na co mam ostatnio mega bzika) no i posiada chropowatą powierzchnię na klapce, dzięki czemu nie rysuje się tak bardzo jak w przypadku koloru czarnego;)
 Można wybierać sobie różne skórki, motywy, wybierać tapety jakie tylko chcemy, a nie ma podstawy, której musimy się twardo trzymać ;). Z aparatem nie jest też tak najgorzej ( wkońcu 8Mpx + aparat z przodu), jest wystarczalny, spokojnie, aby dodać zdjęcia na ulubiony portal społecznościowy. 
No i na koniec, choć ta cecha powinna znaleźć się na początku jest cena. Za mój egzemplarz zapłaciłam ciut ponad 400zł na allegro, a w sklepach stacjonarnych widziałam za 499zł. Także za taką cenę telefon spełnia swoje zadania w 100% :) 
Co mi się nie podoba?
 Wad tak na prawdę odkryłam mało,a właściwie na dzień dzisiejszy jedną: czasami łapie lagi, czyli najzwyczajniej w świecie zawiesza się, gdy zbyt dużo robię rzeczy, np. szybko przejeżdżam palcem po stronie itd. Ale jest to rzecz do zaakceptowania, nie jest to rzeczy, która bardzo przeszkadza :)
Ogólnie, telefon oceniam na 4,5/5 

Jak zauważyliście na zdjęciach kupiłam sobie do niego gumkę na tył klapki + folię ochronną. Myślę, że jest to podstawa jeśli chodzi o użytkowanie telefonu. Nie dość, że chroni przed ryskami, zbyt dużymi ubrudzeniami, to nawet przy upadku amortyzuje go. A gdy telefon nam się znudzi, spokojnie możemy go sprzedać za większą wartość ;) Bo uwierzcie, że użytkując go w takiej formie telefon po wyciągnięciu z wszystkich "cacek" wygląda jak nowy :)

Ale, po co to piszę, chciałabym Wam powiedzieć jeszcze o bublu, który przydarzył mi się wraz z kupnem pokrowca. Otóż, pierwszy raz zawiodłam się na allegrowiczu u którego zakupiłam owe etui. Generalnie po dokonaniu wpłaty dostałam super śmieszną wiadomość - od razu byłam zadowolona z zakupu i wyboru. Niestety, nie mów hop póki nie podskoczysz. Okazało się, że czekałam 2 tygodnie na przesyłkę, po czym napisałam do Pana, który wysłał jeszcze raz "zgubę". Co prawda doszła szybko, bo w ciągu 2 dni, ALE.. uszkodzona. Stwierdziłam, że nie ma sensu już zbytnio rozmawiać z tym Panem, aby nie szargać sobie dodatkowo nerwów. Stwierdziłam, że nie dostanie ode mnie pozytywnego komentarza. Liczę jeszcze na to, że moja 2tygodniowa przesyłka jednak do mnie dotrze i wtedy będę mogła podmienić sobie etui, które wygląda tak: 
 Nie jest to super, mega wada, ale jest. 

A co wy myślicie o tym? Zdarzyło Wam się już mieć wpadki z allegro? 

 Pozdrawiam! :) 

2 komentarze:

  1. Mam ten telefon kilka tygodni, również biały i uwielbiam go :) Jest to mój pierwszy smartphone, więc chciałam, żeby był prosty i jasny z możliwie dużym aparatem i dobrą baterią. Spełnia wszystkie moje wymagania. Długo szukałam telefonu do 500zł i uważam, że ten telefon jest najlepszy w tej kwocie ;)
    Co do allegro to raz przyszedł mi wysypany puder, ale nie chciało mi się użerać z osobą wysyłającą.
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Telefony z białą obudową to jest to ! 😊

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)