7/30/2014 02:04:00 PM

nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki, ale ...

.. wykąpać się można ! ;)

Cześć wszystkim!
Może ktoś mnie kojarzy, blogowałam tu już jakiś czas temu, ale moje blogowanie polegało tylko na udziale w konkursach.
Postanowiłam jednak to zmienić ;) Ostatnio zauważyłam, że bardzo często szukam opinii o różnych kosmetykach, poradach czy rozwiązaniach u blogerek, dlatego też, postanowiłam, że ja też naskrobię trochę od siebie ;) Niedawno też założyłam swój profil na instagramie, bo lubię dzielić się z kimś chwilami w których obecnie jestem.

Mój blog nie będzie tematyczny, będzie po prostu jak moje życie, czyli totalny MISZ MASZ! ;)
Co wpadnie mi w ręce i oczywiście pojawi się w mojej głowie, postaram się Wam przekazać, bo być może takie porady, przemyślenia komuś się przydadzą ;)

Do zobaczenia w nowej, pierwszej notce.

Buziaczki, Patka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)