8/13/2015 02:45:00 PM

Miki smyki... kto wygrywa kosmetyki

Hej ;)

Nie trzymając Was dłużej w napięciu dzisiaj wyniki rozdania z firmą Pilomax. Jeśli jesteście ciekawe kto zdobędzie zestaw kosmetyków do włosów to zapraszam ;) !




Rozdanko trwało równy miesiąc. Brało w nim udział 49 kobitek, co na pierwsze rozdanie uważam za spory wynik :)

Nie przedłużając....


ZESTAW KOSMETYKÓW DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW CIEMNYCH WYGRYWA:


A ZESTAW DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW JASNYCH ZGARNIA:


Gratuluję dziewczynki! ;* Proszę Was o kontakt mailowy lub poprzez FanPage ;)
Ze względów ograniczenia w dostawach energii ( :D) czekam tydzień! ;) Po tym czasie losuję kolejną osobę.
Wszystkim pozostałym bardzo serdecznie dziękuję i myślę, że już niedługo kolejne rozdanko :)

Idzie ochłodzenie, ponoć we wtorek ma być maksymalnie 25 stopni. Cieszycie się ? :D

27 komentarzy:

  1. Aaa! Cieszę się- już piszę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo a było tak blisko.
    Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ochłodzenia bardzo się cieszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) ja się nie cieszę że przyjdzie ochłodzenie :/ lubię gdy jest tak gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo....udało mi się :D
    Moje jasne włoski powinny się ucieszyć. Puki co mam tylko jedną maskę Pilomaxa i włosy ją polubiły, więc miałam ochotę na więcej. Super się złożyło :D
    Już wysłałam dane na e-mail który masz podany w zakładce współpraca :)

    A co do ochłodzenia to dla mnie tak jak było dziś to było fajnie. Wcześniej upał mnie gnębił i głowa bolała a dziś już było tak fajnie. Cieplutko ale bez przegrzania :D
    Nawet poszłam trochę popracować na dworze a wcześniej w te upały to tylko w domu siedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom i czekam na ochłodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na rozdanie,są świetne nagrody :)
    http://patricia-trishia.blogspot.com/2015/08/rozdaniecandy.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)