3/01/2015 03:08:00 PM

Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii

Witajcie kochani ;)

Niestety przeziębienie mnie nie puszcza, ale postanowiłam naskrobać dzisiaj dla Was posta, zapraszam ;)




Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.
Kompleksowe działanie 8w1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka. 2. Intensywnie nawilża. 3. Przywraca jedwabistą gładkość. 4. Regeneruje i odżywia. 5. Nadaje sprężystość i elastyczność. 6. Rozjaśnia przebarwienia. 7. Wyrównuje koloryt. 8. Koi i łagodzi podrażnienia.
TECHNOLOGIA YOUNG HAND & HYALURON™
odmładza i wygładzaskórę dłoni oraz  przywraca jej głęboki poziom nawilżenia
RENEWAL HANDS COMPLEX™,OLEJEK ARGANOWY, MASŁO SHEA,bioHYALURON PLUS COMPLEX™, OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW,EKSTRAKTY Z: MIODU, CYTRYNY,WANILII, DZIKIEJ RÓŻY, KAKAO, LUKRECJI; KOMPLEKS WITAMIN A+E+F.
Cena: 9,59zł za 75ml


Co  jak co, ale muszę przyznać, że jest to peeling, który bardzo intensywnie i ślicznie pachnie ;) Otwierając paczuszkę od Eveline, czułam wanilię, co się później okazało, była składnikiem tego kosmetyku. Zapakowany w 75ml pojemnik  nie wysuwa się nam z dłoni, a zamykanie  na "klik" umożliwia łatwą aplikację.


Jak możecie zauważyć jest dość, dość gęsty i stawiam mu za to plusa ;)


Po rozprowadzeniu można zauważyć delikatne drobinki, ale są one mniejsze niż te znajdujące się w poprzednio recenzowanym przeze mnie peelingu z YR.
Co do samego działania jestem zadowolona, ponieważ delikatnie złuszcza naskórek pozostawiając gładką i aksamitną skórę na dłoniach. Rozjaśnia delikatnie przebarwienia, ale raczej nie wyrównuje kolorytu skóry. Ogromnie jestem zadowolona, że zostawia przez dłuższy zapaszek wanilii. Jest on na tyle fajny, że nie mdli i nie jest zbyt słodki co zauważyłam po produktach z Avonu ( mimo, że ten zapach lubię to balsam z Avonu z wanilią znienawidziłam na zawsze :P). Fajny produkt, choć niczym zaskakującym się nie wyróżnia ;)

Ocena 5/5 ;)

http://sklep.eveline.eu/peeling-do-rak-z-ekstraktem-z-wanilii-8w1-p40849

A jak u Was dziewczęta? Używacie peelingów? Lubicie wanilię i produkty, które ją w sobie zawierają?

Buziaczki, Patka ;)

9 komentarzy:

  1. Mam peeling do rąk i stóp z Avonu ale jakoś rzadko go używam, fajnie że mi o nim przypomniałaś :) A wanilię bardzo lubię w każdej postaci :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten peeling i potwiedzam Twoją recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wszystkie kosmetyki,które kupuję muszą mieć wanilię,uwielbiam jej zapach,z Avonu miałam peeling do ciała waniliowy,ale zapach mnie odrzucał,niby waniliowy,ale jakiś taki dziwny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny peeling , pewnie ślicznie pachnie
    Pozdrawiam i obserwuję:)
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno pachnie identycznie jak luksusowy krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powiem zaciekawiłaś mnie bardzo tym peelingiem ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takiego peelingu do rąk byłabym zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)