2/25/2015 03:26:00 PM

S.O.S.


Cześć misie ;)
Pogoda za oknem nie zachęca do spacerów, dlatego w takie dni najlepiej zająć się nieco upiększaniem siebie ;) 
Dzisiaj w poście o pielęgnacji naszych paznokci. Nie wiem jak wy, ale ja przywiązuję bardzo dużą uwagę nad tą częścią ciała. Uwielbiam, gdy są mocne, mało łamliwe i długie. Nie wyobrażam sobie nie mieć pomalowanych ładnie paznokci, a brak kolorku na stopach to już grzech :D
Jak wiadomo, nie wszyscy uważają podobnie, ale większość kobiet chce, aby paznokcie były twarde, mocne i zadbane. Z pomocą przychodzi arganowy balsam do skórek i paznokci Eveline ;)

Balsam SOS X-Treme Care to najlepsza terapia pielęgnacyjna i nawilżająca dla skórek i paznokci. Produkt zapewnia im właściwą ochronę, a efekty działania kosmetyku są zauważalne niemal natychmiast. Preparat wygładza skórki otaczające płytkę paznokcia. Wzmacnia i odżywia giętkie, łamliwe i rozdwajające sie paznokcie, przywraca im połysk.

Wskazania do stosowania preparatu:
- suche, pozadzierane skórki,
- skórki uszkodzone przez manicure,
- paznokcie giętkie, łamliwe, rozdwajające się.
Cena: 17.99zł za 12ml



Balsam znajduje się w małej, szczupłej tubeczce z fajnym aplikatorem.


Ma delikatny, kremowy odcień, który po rozsmarowaniu idealnie komponuje się ze skórką wokół paznokci i pozostawia nawilżoną warstwę przezroczystego kremu.


 Jeśli kochacie zapach olejku arganowego to ten z pewnością Wam się spodoba. Zgodnie z instrukcją aplikowałam balsam wieczorkiem, tuż przed snem. Można smarować zarówno same skórki, jak również rozprowadzając na całą płytkę. Ja, mając hybrydy smarowałam tylko skórki i jestem bardzo zadowolona z efektu. Zauważyłam, że od pewnego czasu miałam bardzo przesuszone skórki a po aplikacji balsamu jestem bardzo zadowolona. Są dobrze nawilżone, nie odstają i przede wszystkim – ładnie wyglądają ;) Niestety nie wypowiem się na temat działania na wzmocnienie płytki, ale podczas odpoczynku jednodniowego od hybryd paznokcie się nie połamały, co było dla mnie szokiem ;)
Ocena: 5/5 
http://www1.eveline.com.pl/make-up/paznokcie/pielegnacja-skorek/sos-x-treme-care-arganowy-balsam-do-skorek-i-paznokci-0

Znacie? Używacie balsamów do skórek, czy smarujecie tylko kremem do rąk?

Buziaczki, Patka ;)

5 komentarzy:

  1. nic jeszcze nie miałam tej firmy:) fajne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wg rzadko czymkolwiek smaruję moje dłonie. :( Musze to zmienić! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała jak będą miała wysuszone skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, ja stosuję oliwkę do skórek :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)