1/19/2015 01:15:00 PM

Sól do kąpieli BingoSpa

Witajcie :)
Któż nie lubi wylegiwać się w ciepłej, pełnej bąbelków wannie? Choć nie należę do osób, które robią to często, ale jak zrobię sobie kąpiel to nie mogę później z niej wyjść :D.
 Na rynku  istnieje wiele różnych umilaczy - w dzisiejszym poście o jednym z nich ;)

Producent:
Kąpiele z solą BingoSpa są prawdziwym dobrodziejstwem dla skóry. Sól dzięki zawartości mikro – i makroelementów w czystej postaci, które są dobrze przyswajalne przez skórę, wzmacniają i ujędrniają. Regularne kąpiele BingoSpa  zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu skóry, poprawiają przemianę materii w komórkach oraz przyczynia się do regeneracji skóry. 
Rozpuszczone w wodzie mikroelementy wyrównują stężenie pomiędzy kąpielą w wodzie, a elektrolitami zawartymi w komórkach skóry. Dzięki temu jony mikroelementów nie są ze skóry wypłukiwane. Wytworzona z naturalnej j soli kamiennej nasycona jest aromatem owoców tropikalnychi wzbogacona Retinolem.
Waga 550g
Cena: 6zł ( często bywa w promocji)



Sól wybrałam sobie w ramach akcji organizowanej na Facebook'u o której mówiłam Wam w TYM poście. Jestem bardzo zadowolona z tej firmy, ponieważ mają dobrej jakości kosmetyki w niezłych cenach.

Produkt jest zapakowany w plastikowe pudełeczko o wadze 550g. Sól posiada delikatne, ale średniej wielkości kryształki koloru pomarańczowego z miłym, cytrusowym zapachem.
Szybko rozpuszcza się w wodzie, ale delikatnie barwi ją na pomarańczowy kolor. Zapach delikatnie się unosi. Co ważne, nie uczula, nie zostawia osadu i innych tego typu rzeczy.

Ocena: 5/5

Używacie soli do kąpieli? Czy Waszymi faworytami są inne kosmetyki do kąpieli?
 Ja co prawda bardzo lubię tego typu produkty, ale muszę się ograniczać z ich kupowaniem, ponieważ niedługo będę miała remont łazienki i  na miejsce wanny wskoczy mi kabina prysznicowa :(

Buziaczki, Patka! :)

9 komentarzy:

  1. Ale ma soczysty kolorek :) Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tej soli jeszcze :) najczęściej sięgam po te z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek i ten zapach :)) Chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam wanny i wiele dobrego mnie omija :( Obserwuję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej soli nie miałam ,ale wyglada zachęcająco cena tez swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooooo miałam!
    spróbowałam i pokochałam :)
    świetna recenzja kochana, dziękuję!
    buziaczki słońce! :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jej nigdy ale chętnie wypróbuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu akurat nie znam, ale uwielbiam wszystkie możliwe dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)