10/18/2014 12:57:00 PM

Testerka kosmetyków Marion cz. 2

Hej ;)
Ach! Jak ja często żałuję, że nie mam prawa jazdy i nie dojeżdżam na uczelnię autem.. Nie znoszę okresu jesienno-zimowego ! Ludzie w busach kaszlą,kichają, smarkają i zarażają innych ! Za każdym razem czuję się brudna od tych wszystkich zarazków! :D I chyba mnie zaatakowały, bo dzisiaj czuję się kiepsko :(

Udało mi się jednak napisać do Was posta z drugą częścią recenzji kosmetyków Marion ;) Tym razem się nie zawiodłam i ostatnie produkty mnie zaciekawiły :)
  • maska na twarz nawilżająco-odżywcza

 Producent:

Firma MARION Kosmetyki stworzyła serię maseczkę w formie włókiennego płatku w kształcie twarzy nasączonego aktywnymi substancjami. Zawarty w masce płyn nie spływa, co umożliwia swobodne poruszanie się w masce. Łatwe w stosowaniu i przynoszące doskonałe efekty  już  po 10 minutach. Wystarczy maskę nałożyć na twarz, a po zastosowaniu przemyć twarz wodą.

Niezwykle wygodna maska, idealnie dopasowana do kształtu twarzy. Zawarty w maseczce ekstrakt z miodu zmiękcza oraz odżywia skórę. Proteiny jedwabiu poprawiają kondycję skóry oraz nadają jej jedwabistą gładkość i miękkość. Dodatkowo specjalnie dobrany kompleks witamin A, E i H  zatrzymuje i reguluje zawartość wody w skórze, poprawia jej koloryt oraz doskonale nawilża, wygładza i ujędrnia skórę. Polecana dla cery suchej i mieszanej.

EFEKT: ODŻYWIONA I ZREGENEROWANA SKÓRA  Pojemność: 15 ml


Opakowanie:
Jak na maseczkę to opakowanie jest świetne ;) Małe i podręczne, maseczka doskonale schowana w środku
 Zapach:
Jak dla mnie bomba! Chociaż w składzie nie ma zapachu winogrona, natomiast ja wyczuwałam jakby maska miała zapach soku winogronowego! Mnie odpowiadał i długo po aplikacji unosił mi się na dłoni.
Konsystencja:
Maska dobrze nasączona ;)
Stosowanie:
Należy nanieść maskę na oczyszczoną i suchą skórę i odczekać 10-15 min ;)

Efekt:
Maskę dałam mojej mamie, ponieważ ja nie mam problemów z suchą skórą. Podczas stosowania odczuwała delikatny chłód i przyjemny zapach maseczki :) Po jej zdjęciu skóra była dość napięta. Ogólnie była z niej zadowolona :)
Ocena: 5/5

  • moc klejnotów - szampon + odżywka


Producent:
Szampon odżywia włosy i sprawia, że mienią się perłowym blaskiem. Formuła szamponu 2 w 1 silnie nawilża włosy, ułatwia ich rozczesywanie i układanie.
Aktywne składniki: Proteiny jedwabiu - wzmacniają włosy, wygładzają, chronią je przed promieniowaniem UV i wysoką temperaturą, Kompleks witamin E, P, B5, H, A - dogłębnie odżywia włosy oraz dodaje im połysku i witalności. Pojemność 10 ml

Opakowanie:
Tu również wolałabym, żeby była to forma buteleczki, ponieważ znowu miałam problem z rozerwaniem opakowania ;) Zawartość wystarcza na jedno stosowanie.
Zapach:
Neutralny, nie wyczuwałam niczego ;P
Konsystencja:
Lekko gęstawa, z pięknym połyskiem. Producent trafił w 10 nadając mu taką nazwę ! :)
Stosowanie:
Chyba nie muszę mówić ? :)
Efekt:
Włosy świetnie zachowały się w przypadku tego szamponu :) Nie miałam z ich rozczesywaniem, nie były oklapnięte. Ciężko mi znowu stwierdzić jak zachowały by się włoski przy dłuższym stosowaniu :)

Dlatego moja ocena: 4/5

I teraz gwóźdź programu! <3

  • 60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym
Producent: 
Nowa linia produktów  stworzona  do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie polecana do włosów suchych i zniszczonych. Wyjątkowe formuły produktów oparte zostały na bazie olejku arganowego,  zwanego „marokańskim złotem”, który pomaga zapewnić włosom 7 efektów:

- przywraca piękny połysk
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
- ułatwia rozczesywanie i układanie
- wzmacnia i nawilża
- nadaje miękkość i elastyczność
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
- zapobiega puszeniu się włosów
60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym- pomaga zregenerować włosy już po 60 sekundach. Zawarte w maseczce wysoko skoncentrowane składniki aktywne wnikają głęboko we włosy, odbudowując strukturę zniszczonych włosów od wewnątrz. Włosy stają się zdrowsze,  gładsze i są jedwabiste w dotyku. Doskonale rozprowadza się na włosach, nie obciążając ich. Widoczny efekt już po jednym użyciu!
Opakowanie starcza na 2 użycia!       15ml

 
Opakowanie:
Bardzo mi się podoba, końcówka jest świetna, nie trzeba się męczyć z opakowaniem! Jak dla mnie superowo!
Zapach:
Delikatnie unoszący się przyjemny zapach, nie duszący, nie mocny :)
Konsystencja:
Jak odżywka ;) Dość rzadka, ale nie miałam z nią problemów ;)
Stosowanie:
Po umyciu, należy nałożyć na 60 sekund i zmyć
Efekt:
Jestem pozytywnie zaskoczona! Wszystkie cechy takie jak: brak puszenia, połysk czy nawilżenie były w 100% spełnione :) Moje włosy nie puszyły się, miały przyjemny skręt! Dawno nie widziałam takiego działania i efektu na moich włosach ! Szkoda, ze nie zostałam obdarowana większą ilością tego świetnego produktu!
Ocena: 5/5 !!!!!!! <3

Podsumowując, marka Marion ma w swojej ofercie duże ilości bardzo fajnych kosmetyków, szkoda tylko, że niektóre znajdują się w takich małych opakowaniach ;) Produkty nie są drogie, ale i warte zakupu. Najlepszym kosmetykiem była oczywiście maseczka, po której moje włosy zmniejszyły swoje puszenie, a najgorszym bublem - płatek na nos ;)

Buziaczki!!
Patka ! :)

4 komentarze:

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)