8/20/2014 03:43:00 PM

Spray przyspieszajacy opalanie z Ziaji ;)

Witajcie ! :)
Co prawda sezon letni już się kończy, ale ja chciałabym napomknąć o specyfiku do którego
byłam sceptycznie nastawiona, natomiast przy dłuższym stosowaniu urzekł moje serce ;)
Mowa o spray'u przyspieszającym opalanie z Ziajki ;) Bardzo lubię tą firmę, bo mają niedrogie kosmetyki, bardzo duży wybór i są to dość dobre produkty.
 Wizaż:
Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Przyspiesza proces opalania się skóry, poprawia jej naturalny koloryt, lekko natłuszcza i likwiduje poczucie szorstkości.
Zapobiega nadmiernej utracie wody.
Polecany szczególnie przed opalaniem, także w solarium, bez ograniczeń wieku.
Substancje aktywne: Masło kakaowe, witamina E.

Skład: Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Hexyl Laurate, Cyclomethicone, Theobroma cacao (Cocoa), Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance)
Cena: ok. 7-8zł / 100ml ( dokładna cena w sklepie Ziaji - 9.99 :D)

Oczywiście zacznę od opakowania, w tym wypadku buteleczki ;) Nieduża, mieszcząca się w każdej
kosmetyczce z fajnym aplikatorem. Wadą jest niestety to, że jest tłusty i choćbym
nie wiem jak nie ruszała butelki to zawsze jest upaprana co widać na zdjęciu ( i nie daj Boże
jak wpadnie do piachu! :D). Po nałożeniu na skórę również mamy uczucie jakbyśmy wylali na siebie trochę oleju.  (ja zazwyczaj używałam Ziajki na balkonie i po opalaniu zmywając spray do
późna czułam jego efekt - niektórym to pasuje, bo faktycznie nie ma problemu z uczuciem szorstkiej skóry, ale akurat mnie to nie odpowiada).
...ACZKOLWIEK jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku ;) Wystarczy pół godzinki, aby skóra zrobiła się bardziej brązowa i wyglądała świetnie!

Ocena: 4/5 i z pewnością nie raz do niej wrócę ;)

Ciekawa jestem czy miałyście już jakieś kontakty z firmą Ziaja ? :P Ostatnio wpadłam do ich sklepu i kilka rzeczy rzuciło mi się w oko;) Czekają mnie dłuższe odwiedziny :P

Buziaczki, Patka

1 komentarz:

♥ Dziękuję za każdy dodany komentarz, który zawsze wywoła uśmiech na mój twarzy! ;) Serdecznie zapraszam do pozostawienia małego śladu po przeczytanym poście ( bo przecież komentowanie nie gryzie ☺)